Jelly!

Nämen hallå! Ännu en dag har passerat, eller den är ju inte slut ännu men det känns så nu när det bli mörkt så tidigt. Dagen började med en inställd lektion, men tur för mig för då kunde jag plugga lite. Sedan var det MSK med intressanta diskussioner som vanligt, och därefter jobbade jag och Johanna med projektarbetet. Vi såg på filmer om rökning som vi ska använda till vår föreläsning.

Måste bara berätta om världens bästa sak, som just nu befinner sig i mitt badrum - min nya Jelly! Den är såå underbart härlig, och luktar så gott! :D För er som inte vet vad det är, så är det en tvål i gelé av endast naturmaterial, köps på Lush på NK. Ni borde testa den! :D

J.Johnsson


Saknar dig. Saknar oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0