Så var det söndag igen

Veckorna går så äckligt fort! Känns nästan som om man bara flyter med och inte riktigt hinner förstå att tiden går.
Sitter för tillfället och lyssnar på julskivan jag köpte i fredags, så sjukt bra va. Jag sitter bara här och ler för mig själv, fast kanske borde jag gråta, ska nämligen ha matteprov imon. Det är inte helt lätt detta kapitlet vill jag lova... Usch! Men, men, jag jag har ju bara en vecka kvar sedan är det två veckors praktik! :D Sedan är det bara en vecka kvar i skolan, och sedan jul och Gran Canaria, närmare exakt tretiotre dagar kvar :D
Nej nu ska jag räkna lite matte, lyssna sönder skivan, och förhoppningsvis hinna njuta av det underbara vädret!

Kärlek smittar av sig, så ju mer du ger ju mer du får.
J. Johnsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0