Beauty and the beast

Första dagen på noverberlovet har gått, och den tillbringades med goa Johanna. Det blev mestadels projektarbetesplugg, men mitt i allt blev det även en film - Skönheten och Odjuret - ruggigt bra film om ni frågar mig! Har inte sett den på 10 år, så var verkligen nostalgiskt att se den igen. När man ser den nu tycker jag att det var som att se den med helt andra ögon, man ser så många detaljer man inte sett förut. Den har ju dessutom ett jättebra budskap, som man inte alls tänkte på som  barn. Lätt att jag ska hjärntvätta mina framtida barn med sådana filmer ^^
Efter filmen tog jag och Johanna en promenad, och sedan följde jag henne till bussen. När jag var på väg tillbaka hem igen så stötte jag på Emma och prata lite om allt och inget, och jag vill bara här och nu säga ett JÄTTEGRATTIS till henne och hennes stora, nya kärlek Adam! :D Är verkligen glad för din skull vännen, och jag hoppas att vi kan bli bättre på att ses för jag saknar dig. <3
Oj nu kurrar det till här i magen, ska nog gå och se vad kylen kan erbjuda denna afton.

Kärlek till er alla
Jennifer

Kommentarer
Postat av: beks

hur ändrade du texten o så på din blogg? jag har den fula texten men smama tema som du typ. (barabeks.blogg.se)

<3

2008-10-28 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0