Monday - up, down and up again.

Jag har världens sötaste kompis - Camilla. Hon ringde för en stund sedan och frågade om inlägget nedan, människan är för härlig! Hoppas du vet hur mycket jag tycker om dig!
Denna dag har varit rätt slapp, legat i soffan och knaprat nötter och nu känner jag att jag bör göra lite läxor - ehe, segt. Imorgon blir det sång med Olivia och Malin, ska sjunga på söndag, så jag håller alla mina tummar att min hals ska bli bra tills dess. Den har nämligen uppror just nu.

Jag hann ju aldrig berätta så mycket om helgen så jag skriver några rader om det:
  • Fredag - Party hos Johanna, var mycket nice + mycket god mat! :D 
  • Lördag - Kördag i Rönnäng, konsert på kvällen, och filmmys hos Millan på natten
  • Söndag - Heldag med hjärtat, freeport, släktbesök, film
En härlig helg helt enkelt!
Snart är det novemberlov, ska bli så underbart skönt!
Nu ska Jejja vara duktig och läsa lite.

Kärlek / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0