Skogsmullen är tillbaka!

Efter 3 dagar i Dalslands skogar måste jag erkänna att det var underbart att komma hem till en riktig toalett och dusch. Men vilka underbara dagar vi haft! Vi gav oss av på fredags eftermiddagen, jag, mamma, pappa, Isak, Filip och mammas bror med familj. Enligt traditioner ägnades kvällen åt kräft- och krabbkäkande, dagen efter blev det svampplockning för hela slanten och det blev det även idag. Trots X antal myggbett och mycket träningsverk i benen, efter de att i princip ha sprungit i väldigt branta berg, är jag mycket glad; Vi hittade så sjuuuukt mycket svamp! Har aldrig sett dess like i hela mitt liv alltså, helt underbart!
Imon efter skolan bär det av till mitt och Emelies gamla stall för lite nostalgi och deja vú ^^ Ha en härlig start på veckan, för det tänker jag ha. Inget kan förstöra mitt humör nu! :D
Stor kram till er alla! <3
/Jennifer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0