Att vara Jennifer

Med en kaffe i hand sitter jag och avnjuter en frukost i köket. Har bestämt mig för att chansa på att jag hinner med kvart i åtta bussen från torget, så jag slipper att stå och frysa asset av mig. Håller alla tummar jag har för att hinna i tid till MSK:n, men egentligen hade det varit skönt att komma försent. Att någon gång vara personen som inte orkar bry sig. I det facket kommer nog aldrig jag hamna ändå. Himlen kryllar av gråa moln, ändå så ler fåglarna åt mig. Elller jag tror det, kanske hoppas jag det. Datorn är sjuk också, att beror på allt och ingenting. Mitten knapparna fungerar inte, så nu får mammsens dator vara stand in så länge.  Egentligen så älskar jag att skriva så här. Ingening hör ihop, men ändå gör det. Tror att jag fått min inspiration av Dig. Du skriver så sjukt bra på din blogg, men nämner jag vem du är så kommer väl folket tro att jag är din stalker. Det är inte lätt att vara en förvirrad snart förvuxen tonåring, som vill så mycket och så lite på samma gång. Samtidigt älskar jag det.

Jag har tagit orden i min mun förut, och jag säger det igen; jag har aldrig varit normal, och jag vill heller inte bli det. Låt mig för alltid vara den Jennifer jag är idag. När jag sitter där på äldreboendet, fortfarande med en kaffe i hand, och ser tillbaka på mitt liv. Låt mig vara stolt över det.
J.Johnsson 

Kommentarer
Postat av: Beckaa muffliiis

Du kommer vara stolt på äldreboendet för du kommer se tebax på ditt liv, å se att du vart den du är ! Den goa åh partyballa jejja som gör som hon vill , och som får andra att må bra ! <3

2009-04-22 @ 11:34:28
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Alida C

Haha, aa jag älsar den. Jag fick hem den idag och den va faktis jätte fin, förutom att banden va väldigt långa, men det tror jag nog mamma kan fixa, hehe. Har inte sätt din klänning. Men du lär nog bli snyggast du med ;) haha PUSS

2009-04-22 @ 16:02:23
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/
Postat av: petronella

Du är en toppen Jennifer och jag vill ha dig precis som du är :) ! <3

2009-04-22 @ 16:20:49
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: Alida C

Ja, jag är jätte nöjd :D.. Den kom hem på posten idag ocg den va jätte fin på faktist, men banden va lite för stor, så mamma ska sy in den. Men jag tror allt att du kommer bli snygg i din med ( även om jag inte har sett den :P ) men det tror jag allt :D

Puss<3

2009-04-22 @ 22:44:44
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/
Postat av: Shrimpy

Mih, du skriver jättebra blog Jennifer!

Och passa dig så du inte hamnar i det "där facket" där de som kommer försent ligger, så skönt är det inte att ha slutat bry sig - man vänjer sig och halkar lätt efter på banan :D Kämpa på, bara 31 dagar kvar inklusive helger och andra lediga dagar! :)

2009-05-05 @ 11:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0