Dagens bästa

Dagens bästa var helt klart badet jag nyss kom upp ur. Med tända ljus och slutna ögon försvann jag några minuter bort till min egna värld, dit jag inte hunnit fly iväg till på flera dagar. När verkligheten sedan slog mig förstod jag att jag legat där lite för länge. De sade i alla fall mina russin till händer. Nu vilar den nya, mjuka morgonrocken på mina axlar och jag kan inte låta bli att taffsa lite på den. Handen har alltid "råkat" nudda vid dess mjuka tyg när jag gått förbi den i butiken, och nu är du min - underbart!

Apropå kläder så har mina ögon sett några måste ha plagg från Odd mollys vår och sommarkollektion 2010, spana in skönheterna på http://oddmolly.com/


J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0