Lycka

Har hunnit så där konstigt mycket idag. Frölunda torg, mormor, Olivia, sola, städa, tvätta, kalas, Camilla, och på cykels hjul och med musik i öronen har jag tagit mig fram. Det var sjukt längesedan jag cyklade och kom väl på mitt i vimlet av allt hur mycket jag älskar det. I för sig älskar jag väl allt när jag har min musik i öronen. Måste in och åka spårvagn snart - saknar, saknar.




Bilden får min mun att le. Jag tycker jag liknar Dig, lite i alla fall. Och Du är den vackraste och visaste jag vet. Min stora förebild, min mormor.

Ibland är hjärtat bara så där galet glad. I allt man gör känner man oändlig lycka. Idag är en sådan dag.
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingmarie visade mig denna sidan i dag,och hur rörd kan man bli av dina fina ord om mig och du ska veta att detta var exakt de jag just nu behöver. Du vet hur jag har det, och vissa dagar,när man har tid att fundera för mycket så går tankarna i felaktiga banor det blir inte alltid så bra för mig.Men så ringer du eller kommer förbi och förgyller min tillvaro och jag kommer på rätt köl igen bamse kram E O.

2009-08-20 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0