I tid

Godmorgon kära läsare!
Idag är jag för en gång skull klar i god tid, har typ aldrig hänt under mina tre år på gymnasiet. Om 32 minuter går bussen från sikgatan, vilket innebär att jag kan sitta här och skriva om allt och ingenting i 22 minuter till!
Helgen har varit helt underbar, men kan den bli annat än det när man har så underbara vänner som jag har? :) Igår var det konsert med Adan Brown som gällde, OJ va bra det var säger jag bara! Kören, ni är grymma! Efteråt drog vi hem till Matilda ett gäng och fikade, och några av oss stannade och babblade kanske lite för länge :)
Planerna för dagen är väl inte allt för stora, skola och sedan plugg. Jippi, NOT! Misstänker att vi ska åka skridskor idag på gymnastiken, och jag hoppas verkligen att fallet inte är så, för då är jag körd.

Hörs senare! Take care so long!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0