Allting och ingenting

Jaha då har ännu en dag gått, äckligt hur snabbt dagarna springer ifrån en ändå... Nej nu ska vi inte grubbla över såndant! Jag känner att jag har massor och samtidigt ingenting att berätta, så jag kan ju börja med att förbereda folket på afrokrull imorgon. Jag upptäckte nämligen för en stund sedan att jag inte fönat håret, och som många av er vet blir det BIG när jag går och lägger mig med blött hår.  Så för att skydda allas ögon imorgon blir det nog trulls ala Jennifer.
Kvällen har tillägnats historia arbetet som ska in på fredag och som jag är väldigt efter i. Eller kanske inte väldigt, men ganska väldigt. Typ. Var en sväng hos syon idag också och diskuterade my future, vilket jag måste säga kändes rätt bra, trots att jag är livrädd för den. Jag har en dröm, vad jag vill bli. Men det finns folk som läser denna bloggen som jag faktiskt inte har lust att berätta mina innersta önskningar för, ursäkta, vi tar det en annan gång. Egentligen skulle man haft en hemlig blogg typ, är man mest skrev av sig. Denna bloggen var nog lite sådan i början, jag skrev varje gång jag var arg eller besviken på någon. Kul blogg liksom - NOT!

Se där ja, jag fick ihop några rader ändå :) Nu ska jag springa iväg och ta några piller så att jag inte hostar lika mycket i natt igen.

Camilla, jag är så glad att jag har dig! Du är en så underbar tjej, och verkligen en av mina bästa vänner! Tack för att du är den du är till etthundra procent.



J.Johnsson 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! å va gullig du är! Kan bara instämma att du är en av mina bästa vänner! Jag var också hos syon och diskuterade min framtid! Usch, man känner sig ju inte alls säker på vad man vill! Men det är bara att täka positivt och lägga det i guds händer! något ska vi väl säkert bli! hihi. Ha en toppendag och ta hand om dig! kraam<3

2009-01-29 @ 08:01:36
URL: http://klingas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0