Luftlös

Jag orkar inte mer nu. Jag är helt slut. Snart kommer det inte att vara någon luft kvar i mig. Snart kommer jag ligga där på marken helt platt och undra hur det blev så här.
Denna dag skulle varit så mycket bättre om det inte var för sångövningen jag nyss kom hem från. Det var inte sångövningen i sig som var så jobbig utan mer konsekvenserna av den. Jag hade inte ätit många smulor sedan frukost, inte suttit ner mer än tio minuter på sju timmar. Tänkte att övningen skulle gå snabbt så jag kunde komma hem, skriva på PA och sedan fixa i ordning mig till Späck. Men det gick i stöpet, och jag kommer inte hinna skriva så många rader innan jag ska iväg. Det var inte meningen att bli på så dåligt humör men ibland, bara ibland, hade det varit skönt med lite stöd. Någon som lyssnar och förstår. Någon som säger att jag är duktig som kämpar, och att det är okej att tappa humöret ibland. Jag är bara mänsklig.
Jag orkar inte mer nu. Jag är helt slut. Snart kommer det inte att vara någon luft kvar i mig. Snart kommer jag ligga där på marken helt platt och undra hur det blev så här.

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en helt underbar toppen tjej=) kram Camilla

2009-01-19 @ 12:25:43
URL: http://klingas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0