Staden som ler

Efter att ha suttit av två lektioner bar det av in till staden med mina enhörningar Johanna alias Steven, samt Rebecka alias Shrimpy. Det blev lunch på Böff House, lite kackel och ragg ala Beno med spanskt n. Efter mycket, och mycket god mat, sprang flickorna och shoppade medan jag fick traska hemåt för plugg - usch. Då jag förvirrat letade efter en buss som skulle ta mig hem slog det mig att alla var så glada. Folk storlog och skrattade, kanske hade jag en snigel som satt sig på mitt öga eller så var det faktiskt värdet. Det gör i alla fall rackarns mycket för mig, känner mig helt hypad! Däför är det extra segt att behöva plugga nu, jag vill ut!

Känner att detta inlägg blev väldigt flumigt, men hoppas ni överlever och fattar någonting i alla fall! Nej nu ska jag försöka plugga lite, ha det fint folket!
J.Johnsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0