Complicated

Det värsta är nog rykterna, att folk pratar så mycket. Jag var väl inställd på att det skulle bli tungt, men kanske inte att vissa vänner skulle agera som de gör. Jag är kanske inte den personen som jag brukar vara just nu, och därför förstår jag att folk blir förvirrade. Men jag är fortfarande Jennifer, under högen av all skit.
Jag försöker verkligen även om det inte verkar så, och jag vill verkligen inte såra någon på vägen. På samma sätt som jag får tänka på hur skulle jag vilja bli behandlad om en kompis till mig råkade ut för detta, skulle jag vilja att du också försökte tänka. Hur hade jag agerat i Jennifers situation, om jag var i hennes skor. Det kanske blir lättare att förstå då, vad vet jag...

Jag älskar er mina vänner, och jag vill inte förlora er.
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: beckii

jag förstår dej Jejja,att du inte har de särskilt lätt nu,. men du kmr ta dej igenom detta, och om ja kan hjälpa dig me nått så gör jag gärna de! <3 :)

2009-05-26 @ 11:22:24
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: linda

Gummmaan! Du betyder så mycket!Förstår att de är jobbigt :( finns här för deej! Älskar dig hjärtat <3

2009-05-26 @ 13:53:58
URL: http://happyfeeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0