Livet har sina goda stunder



Nej nu kunde jag inte hålla mig längre från att skriva några rader! Har aldrig varit så mycket för det här med dagbok, så i någon mening är det ju här man skriver av sig sina tankar. Trots att jag kanske borde skriva om mig och F, väljer jag att vänta. Det är fortfarande rörigt, och det är många som läser denna blogg som mer än gärna sprider ett rykte...
Snart bär det av till jobbet, fattar inte hur jag ska kunna arbeta i mina naglar bara - har gjort akryl naglar nu i veckan - men det återstår väl bara att se. Gårdagen spenderades inne i staden på bio där ögonen vilade på filmen "Gran Torino" som inte var så bra, inte enligt mig i alla fall. Därefter bar det av till Tintin för lite käk och kaffe, men när vi såg att det var överknökat blev det Take away, och käk hemma hos Petronella. Tack för en mysig kväll vännerna! 
Ikväll blir det fiesta ala Shrimpy, vilket vi ser fram emot. Med Rebecka som grillmaster och oss andra shakeande i bakgrunden kan det inte bli så mycket bättre!

Ha en toppendag, och ta vara på dagen. Det är något som jag lärt mig under denna jobbiga tiden, för livet har faktiskt sina goda stunder även när det stormar runt omkring.
J.Johnsson


Kommentarer
Postat av: Bullen

De är gött å se att du är tillbaka här!

2009-05-09 @ 12:02:43
Postat av: Oscar

Filmen var ju jättebra! Clintan är stenhård!

2009-05-10 @ 17:37:28
Postat av: Mumin

Vi saknade dig fett ska du veta! Hoppas att ida är bättre än i lördags. Ses i möra

2009-05-13 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0