Stoltis.

Jag sade det högt. Första gången faktiskt. Sedan skrattade jag, för jag insåg att detta faktiskt var den nakna sanningen.

Jag är så sjukt stolt. A köpte BigMc, magen min var hungrig och jag blev flera gånger erbjuden att smaka, men stod emot. Duktig Jejja. Magen fick nöja sig med en skål fil och är mycket nöjd med det.
Om fem timmar blir det uppstigning för att köra päronen till centralen, därefter frulle med fröken Cleve som kommer ta sig in i min lya med våld, och därefter sångövning med herr Sjöö.

Det handlar om de där småsakerna, de du kanske inte ens själv vet om. Men de gör mig glad. Du gör mig glad. Min hals är tjock. Jag älskar det.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0