Fjutt.

Och sådant skall man aldrig säga högt. Direkt efter att jag skrev nedanstående inlägg gick allt utför. Byxorna, håret, tom tank, folk som inte hittar gaspedalen, klockan, kyla, nackspärr. Jag ska aldrig mer ge förhoppningar om en dag. Fjutt. Men den ordnade upp sig allt eftersom, och den slutade riktigt bra med en härlig gäng sittandes hemma hos Fryklind - mysigt värre!

Tanken har slagit mig vid två tillfällen idag. På lunchen och för cirka tio minuter sedan. De vänder sig i magen, halsen tjocknar och man bara väntar på de där tårarna man vet kommer att komma. Jag lägger de tankarna i "orkar inte tänka på" mappen, och tänker på något vackert istället. Tänker på dig.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0