Du kan hugga av mig båda benen, slita av mig armar och hud. Mitt hjärta kommer ändå finnas kvar.

Lite svårt att skriva när en misse gnuggar sig mot händerna mina och vill att jag gosar med honom. Så ursäkta eventuella stavfel. För tillfället har frukosten precis hamnat i magen min, kaffet börjar bli kallt och jag tror att jag ska placera mig vid pianot en stund innan mammsen kommer. I högtalarna spelas "Sen en tid tillbaka" - Melissa Horn. Gillar vad jag hör, skarpt. Tänker på folk jag inte brukar tänka på, som han som bloggade så bra. Nu minns jag knappt hans namn. Men han tog fina bilder på gamla cycklande gubbar. Har kommit på mig själv attackerat Niclas kanske lite mycket med mina romantiska, poetiska kärleksförklaringar. Stackars grabb, men inte kan väl jag rå för att han är så underbar. ♥

Skratt. Tårar. Kärlek. Död. Liv.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0