Från onormal till normal ?

Har haft knepiga drömmar på senaste. Verkligen verkliga. Annars brukar drömmarna mer handla om typ troll, prinsessor och min själ i andras kroppar. Men de har liksom börjat bli normala. Typ som i natt, eller som snarare nu i morse, drömde jag att N hackade sönder på mitt munsår och vägrade pussa mig, trots att hans mun var i hela mitt ansikte dagen munsåret blommade ut och jag vet att han inte har ont av det. På något sett blir jag så nyfiken på varför jag drömmer så "normalt"? Har jag kommit ifrån min onormalhet i drömmar eller är det bara en tillfällighet? Jag hoppas verkligen det, de andra drömmarna är så mycket roligare.
Men vänner, börjar jag bli normal även i vaket tillstånd, skrik det i mitt öra och hoppa på min fot eller nåt. Låt mig aldrig bli normal och grå, en i mängden.

Ser fram emot en härlig dag med kärleken.
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0