Håkan och annat bra.

Det går väl i perioder, det där med vad högralarna spelar. Just nu är det mycket Kent. Och mycket Håkan och Brolle så klart. Man tröttnar liksom inte på deras låtar, de är levande på ett annat sätt än all skit som spelas på radio. Jag håller med dig, de är inte speciellt duktiga på att sjunga, men det är också det som blir det vackra. Fokus ligger mer på texten; vilket jag anser är tusen gånger viktigare att framföra i en låt än en bra röst.

"Och när du ser på mig är det knappt jag minns ett enda öknamn de kallade mig. Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din. Och att dina ord i natten är det enda som når in. Jag vet inte vem jag är, jag vet att jag är din."


J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0