Höga katter och helgen.

Vad låg i den Wiskasen egentligen? Katterna har blivit helt galna och springer fram och tillbaka i hallen, upp och ner för trappan, och studsar runt som små studsbollar. Jössös, som Beckabus hade uttryckt sig.
Ett fett munsår har hamnat på min mun också, men vad hade jag förväntat mig då jag kletar på läppsylet som jag vet är broder Jonathans? Jag blir så trött på mig själv.
Helgen har tillbringats på Åstol, där det blev skridskor och mys hos Mosberg, och sedan egentid på söndagen då Niclas jobbade. Var på förmiddagsmötet, som verkligen var så grymt mäktigt. Älskar att det är så litet, att det är lite snurrigt. Det blir så genuint på något sätt.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0