Jagad.

Vet att jag borde springa upp och kladda ner ansiktet mitt och slänga på något på min kropp, men idag finns ingen energi. Farligt att vara ledig för många dagar. När jag vaknade trodde jag att det var måndag, och blev väldans glad när jag sedan kom på mig ha fel. Dagarna springer förbi mig, och jag vill fly från den värld som jagar mig. Låta tiden stå stilla, men ändå få den att gå jättefort. Hoppa in tio år i framtiden och se om jag går i rätt riktning. Bli gammal, bli vis och få barnbarn. Är det för mycket begärt? Jag ska drömma om dig på bussen idag.

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Beckabuuuus

och jag älskar ditt sätt att skrivaaaa, tjalalalalala !

2010-01-21 @ 17:12:19
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0