Konverterar till rockstilen tack vare Ish.

Stackars trogna små läsare som aldrig får någon uppdatering, fy fy på mig. Ska skärpa mig, försöka i alla fall.
Har förälskat mig i de rockiga tjejkläderna som anlänt till Ish. Blev en t-shirt som strålade rockig konstighet, och galet nog beställde jag även ett par jeans. Jo då, du hörde rätt. Jag, Jennifer Matilda Johnsson, beställde denna dag ett par jeans. Jag som knappt vill klappa på ett par. Men de var så sjukt sköna, plus att herr pudding sa att jag fick snygg rumpa i dom, så då kan man ju inte låta bli. Tydligen är det bara han och någon mer butik i Sverige som har detta australienska märket ännu, vilket gör det ännu roligare! Likelikelike.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0