spara-stress&press-äventyr-senheter-frukost.

Pappa: Hiva allt!
Mamma: Det är la inget att spara på..?
Vem har jag fått mina "vill spara på allt" tankar ifrån, när jag lever i ett hem där alla vill kasta allt? Vill man inte spara på minnen, spara på saker som kan komma till användning eller saker som faktiskt kan vara roligt för ens barnbarnsbarn att se? (om man får några vill säga)

Vi ska iväg på äventyr idag, mina flickor, mina pojkar och jag. Mamma och pappa ska på weekend till Malmö. Nivån på stress är total, och hela familjen knör inne på toa, så blir jag sen är detta min förklaring. De pratade om min tidsoptemism igår, Marcus och Petronella, de som har fått smaka på de smaskiga senheterna.
Så vad ska jag lägga min lediga torsdag på? Ingen aning, men början blir en frukost hos Kjellberg. Och ni som känner min kärlek till frukost kan förstå min lycka till detta.

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Julia Bäck

Jättefin blogg Jennifer! :)

2010-05-20 @ 14:20:46
URL: http://julihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0