"Briljant"

Hmm, ja vad ska man säga om dagen, denna grymt härliga lediga dagen? Händelserik sammarfattar den nog ganska bra.
Kunde tyvärr inte sova så länge pga att min broder, Isak, hade sovmorgon och troligtvis världens största vaxpropp i örat eftersom han hade så högt på tv:n. Lite små butter vankar jag upp slänger på en kopp kaffe, tar mina smörgåsar, och schasar bort brodern från tv:n. Det blev det lite datanördande och sedan städning av rum. Klockan tickade på och jag slängde i mig luch, och tog en promenad i det fina vädret till Frölunda torg. Svettig och flåsande intog jag scenen där Olivia, Ellen, Hanna och deras klasskompis Josefin stod och sålde ljuslyktor, "Briljant", riktigt snygga. Efter att ha hängt där ett tag blev det simmning med Sofie, som var ny blonderad och SKIT snygg! Var så skönt att träffa henne igen. Den kvinnan är verkligen bäst. Finns inga ord som beskriver henne. Sen blev det hemgång igen, träffade Isak som hade gipsat benet och bara någon timma efter slagit upp tån, fråga mig inte hur den människan lyckas, så vi åkte hem med honom till mormor, och därefter gick vi och kollade på ny bil. Sen var det hem och kolla på Lyxfällan och givetvis Efterlyst med Honom <3.

Sammanfattning: Dagen har varit "Briljant"

Smisk & Pisk ^^ /Jejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0