Hej då sommar?

Tjing tjing badring! Sommaren har som vanligt gått i rasande fart, och jag antar att detta skitvädret som kommer nu bara betyder en sak; hej då sommar. Man har gjort saker som varit väl planerade, och saker som man aldrig trodde skulle hända och allt på grund av en enda sak: VÄDRET! Därför har jag och min älskade idag talat om att resa utomlands på jullovet :D Hoppas verkligen han inte hamnar på något projekt som han inte kan komma ifrån, utan att vi verkligen får fly iväg vardagen och kylan!
Denna dag har jag varit en sväng med min kära, och bästa, väninna Olivia. Därefter åkte jag, pappa och Isak till Ikea och sedan hälsade vi på hästen. Jag vet inte om alla ni filurer där ute är medvetna om det, men pappa, eller snarare hans företag, har köpt en travhäst :) Grymt söt är den! Nej nu måste jag sova, ska jobba imorgon, men inte nere bland fisken. Nej denna gång är det kontorsnissen Jennifer som blottar sina ekonomi kunskaper på Räkexport :)
Ha det gott puss och kram Jejja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0