Allmänt lazy

Har världens klädhög på sängen, får huvudvärk bara av att snegla åt den.. Måste verkligen röja upp här inne, mormor och morfar kommer nämligen på fika om någon timma. Borde verkligen plugga också, istället för att flumma runt på nätet, men jag orkar inte! Kommer få massa tills nästa vecka, men just nu skiter jag i det. Blir lite lätt irriterad på lärarna i skolan som alltid lägger alla inlämningar oc h prov på samma vecka, och nu innan jul också. Suck, jag orkar inte tänka på det. Känner mig allmänt seg och lat idag, men ibland får man lov att vara det. Nej, det får nog bli tv:n en stund nu, sedan nya tag med röjningen, fika med m. och m., och tillsist tjejkväll.

Take care folks!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0