God morgon fredag

Skulle ha upptaterat er igårkväll om gårdagens händelser, men orkade inte skriva så mycket då så jag tar det nu instead :) Igår åkte Jennie iväg på ett besök som jag inte kunde åka med på. Jag satt i lägenheten, kollade i olika böcker och broshyrer, och räknade på datorn. Men när jag var klar med det blev jag något uttråkad och ringde Bullen. Som jag sa igår så fick ju hon körkort, så hon satte sig i bilen och brände iväg till mig. Vi gick till café Marmelad vid Mariaplan, och körde sedan och hömtade Pauline och Amy. Jag hann inte vara hemma länge sedan innan mormor och morfar dök upp. Vi fikade och babblade på, och sedan drog jag iväg på tjejkvällen. Är verkligen superglad att vi har de kvällarna, och att jag har de goa tjejerna som vänner! När jag var påväg där ifrån så ringde jag Bullen och vi bestämde att vi skulle mötas på älskade HP, där även Malin och Emma ooo, bafann sig. Kvällen avslutades med att jag och Emma brände runt i hennes bil, mycket trevligt! :)
Oj va klockan blev mycket, måste börja göra mig i ordning nu!

Puss & kram
J.Johnsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0