Jaaaa!

Tack gode Gud, vi fick fysikprovet flyttat! :D Nu känns allt så mycket lättare, och så mycket bättre! Har sedan den stora nyheten gått omkring med ett leende på läpparna, jag är så glad för detta! För tillfället spelas skön gitarrmusik med Peter Jöback som solist i högtalarna. Ska skriva en fältstudieuppgift nu, och sedan blir det nog bara slappis kväll. Dagen har för övrigt tillbringats i butiken, jag har sagt det förut och jag säger det igen - bästa jobbet ever!! Rekomenderar er verkligen att komma dit, visst det är en bit upp till Kungälv, men det är värt det! Kanske någon som vill köpa en BH, trosa, nattlinne eller morgonrock i julklapp till någon, eller helt enkelt bara vill unna sig själv något gott :) Jag jobbar nästa helg om någon är sugen på att komma upp ;)

Hörs senare! Take care
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0