Tuesday

På väg hem från skolan satt jag lite halvborta och lyssnade på Håkan Hellström, då telefonen vibba till. Det var Sofie som berättade att ikväll skulle det ske, ikväll ska jag vara modell för henne! Ska bli jättekul och framför allt spännande!
För övrigt känns denna veckan så overklig. Tiden går jättelångsamt och jag bara flyter med utan att reflektera över vad som sker. Jag glömmer saker hela tiden, för tillfället funderar jag på vad jag gjort av tandborsten...? Hmm, nåväl den dyker väl upp förr eller senare.
Prioritet ett denna veckan är definitivt svenska inlämningen. Vi har läst en bok som vi nu ska fundera kring, inte den bästa boken enligt min smak och därför blir recensionen så svår. Men ger man det bara lite tid kanske jag ändrar min åsikt?

Förresten, 10 dagar till playan idag! Weeei!
Ha det gott folket! Pussar & kramar
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0