Vecka femtio

Vanligtvis vid den här tiden brukar jag ligga under täcket och skriva, men nu har jag hittat en bättre och bekvämare possision; sittandes skräddare med datorn i knät. Mycket behagligt faktiskt - laptopsägare, våga testa!
Fikan med Sofie var supermysig, vi satt och drack var sin stor kopp svart med mjölk på David bagare, vilket btw var skrämmande dyrt. Efter två timmars kackel och smuttande drog jag vidare till HP där jag träffade Bullen, och vi tog en tur i hennes vrålåk. Det blev sedan hemgång, och givetvis slängdes det ett öga på Cityakuten vid tjugoettnollnoll. Hett tips till dig som vill börja följa en bra, hjärtgripande och spännande serie. Kände verkligen att jag behövde de här timmarna efter morgonens chock av allt plugg. Kommer få plugga dundermycket den här veckan - usch. Ska även försöka få in ett träningspass med Sofie, en fika med Petronella, fysikplugg med Anita och projektarbetesplugg med Johanna. Good luck with that liksom. Men jag hoppas verkligen att det ska gå, är verkligen sugen på att träffa dessa goa tjejerkompisarna!

Ibland när det är mycket att göra och hjärnan behöver få komma på andra tankar brukar jag kolla på ingredningsstuffs eller på kläder. En servis som jag fastnat för, och som jag önskat mig i julklapp, är denna. Visst är den snygg? :)



Ha det gott folket, och hoppas ni får en mindre stressad vecka än jag!
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: petronella

Hellu =) !!

Jag kan mellan onsdag och torsdag, är ledig från jobbet då. När passa det dig :) ? <3

2008-12-08 @ 23:20:17
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0