Fredag.

Regn, rusk och grått. Passar bra in på mitt humör just nu. Är så sjukt arg på himla idioten där jag köpte mina stövlar. Hon ringde precis och berättade att hon ville laga de gamla skorna, och när jag sa att jag vill ha pengarna tillbaka istället flippade hon. Men efter lång övertalning fick jag min vilja igenom och ska få pengarna tillbaka. Men de har ju förlorat en kund för all framtid. Jag tänker då aldrig köpa något där igen!!
Efter skolan idag ska jag och mamma åka in till stan, ska köpa farsdag present och hämta mina pengar från stövlarna. Sen ikväll blir det mys med min älskade Sofie! Ska bli härligt att träffa henne, I need it right now.
Jag vill också påpeka att allas vår Rebecka Simonsson fyller 18 år idag! STORT grattis min älskade moose!

Måste dra nu, börjar lektionen.
You J. Johnsson


Kommentarer
Postat av: rebecka

TACK älskling!

2008-11-09 @ 01:07:22
URL: http://barabeks.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej kära systerdotter! Nu har jag hittat till din blogg! Vad duktig du är på att skriva!! Fortsätt med det..så blir det nog en bok till slut! Vad tråkigt med stövlarna! Bra att du stod på dig! Jag kommer att följa med i din blogg framöver lite på det! KRAM KRAM Ing-Marie

2008-11-09 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0