Kladdis hjärta Jennifer = sant!

Ahh finns det något bättre än att sitta här vid datorn, lyssna på Mika och äta kladdkaka? Knappast. Dagen har varit... skrattig? Ja, skrattig är vad den har varit! Känns inte som att jag gjort så mycket mer :D Dagens roligaste var definitivt Carolines lås, som någon satt en kondom på! Mycket skratt av detta mästerverk, och jag misstänker starkt att Jenny (mer känd som Ragnar på denna blogg) var skurken bakom detta. Jenny sprallade runt som en liten fisk, och dog av skratt när hon såg Carros reaktion då hon såg sitt skåp!

En på mitt jobb ringde precis också, och undrade om jag kunde jobba i helgen, men jag och Olivia ska ju jobba på Räkexport då, så jag fick säga nej. Självklart kunde jag ju inte lyckas säga detta på ett bra sätt utan började som vanligt att flumma loss och svamla om allt möjligt. Pinit värre!
Vad händer annars i helgen då? Jo imorgon blir det Samuel Ljungblad i Smyrna - yeei - och på lördag blir det jobb och fiesta ala Christian :) Sen blir det nog en hel del matteplugg också.

Nej, nu måste jag skriva i loggboken - ligger liiite efter med den. Woouppsi!
Kärlek J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0