Svart på vitt.



Ibland får man det väldigt tydligt, ibland får man det svart på vitt. Jag har så många fantastiskt vackra vänner, som betyder så mycket i mitt liv, och många gånger önskar jag att jag var mer med er än vad jag är. Det jag vill det gör jag inte, men det jag inte vill det gör jag. Jag vill vara med er, ni får mig må så bra!

Med tiden kommer också svaren, svaren på de frågor man grubblat över så länge. Mitt svar på frågan kring vänner har besvarats. Jag vet vilka ni är som alltid kommer finnas där för mig, som kommer att vara mina stöttepålar när allt omkring rasar.
Jag älskar er. 

Ett smakprov på två goda vänner!
Camilla och Sofie



                                                     




Kommentarer
Postat av: camilla

Du är så härlig min Jennifer! Synd att vi inte hann gå med på fika i söndags! Men vill jättegärna träffa dig i veckan=) du är en underbar vän!/ millan!!

2008-10-27 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0