Weeeei!

Jag är så glad, jag har fått världens bästa jobb! Arbetade min första dag idag, och det var verkligen kanon! Fick hjälpa kunder, stå i kassan, packa upp varor med mera. Detta kan bli riktigt, riktigt bra! :D För dig som inte vet jobbar jag numera i en exklusiv underklädsbutique i Kungälv :) Enda problemet med jobbet är att man vill ha varje bh och trosa man går förbi, de är så snygga!
Igår var vi ute och firade Emelies 18 år :D Tanken var ju att vi skulle kidnappa henne, men jag och Emma sumpa det hela - as usuall :P Emma kunde inte hålla sig för skratt och jag skickade ett sms till Emma om kvällen till Emelie istället, så det blev inte så mycket suprice, men det var supermys ändå! :) Här kommer lite bilder från kvällen, deltagarna var jag, Emelie, Sofie och Emma :D

                        


Nu måste jag plugga lite, har religionsprov och fysikprov nästa vecka :S Usch, usch, usch.
Ha en underbar dag! STOR kram Jejja <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhhh de va så mysigt:D:D och det gör inget att de inte blev nogon suprice de va superkul ändå!!!!hihihi...Tycker om dig! Vi får hitta på något nytt äventyr nu snart!!!PussPuss

2008-10-05 @ 22:26:05
Postat av: Emma

Jisses va händer me biolden;) de måste vi göra om!!

2008-10-09 @ 12:56:30
Postat av: reebee

men jejja! vad heter butiken? carola nånting..?

när du äe här så måste du ju säga till, jag är kvar på eftermiddagarna också oftast! eller du kanske bara jobbar helger? va roligt för dig iaf :)

kram <3!

2008-10-15 @ 12:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0