2008-09-27

Wiiie, äntligen lördag! Dagen då allt eller inget sker. Kort och gott har dagen ägnats åt frulle med Olivia, plugg och fika med Filip. Kvällen kommer spenderas hemma hos Filip, och kommer avslutas tidigt eftersom jag ska upp tidigt imonbitti. Ska nämligen iväg till Visingsö och sjunga, ska bli himla nice.
Jag har även inhandlat mina älskade skor nu - yeeei! Haft lite lätt ångest över att jag tyckt de sett långa ut, men har nu fått reda på att de ser ut sådana i modellen, och att det är väldigt hett i höst - så ytterligare ett yeeei på det! :D

Denna veckan har 2 stora händelser skett:
  • Jag har blivit erbjuden, och nu fått jobb på en underklädsbutik i Kungälv :D
  • Jag har blivit erbjuden, och tackat ja till att vara smyckemodell :D
Ska bli dunderkul att göra dessa saker, tack för att ni valde mig :D
Nej nu får jag gå och duscha. Ha en fortsatt go helg!
Puss & kram Jejja


Jag saknar dig ju <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0