Dagens hot/not

Nu är jag äntligen hemma i min säng efter en låång dag. Har kommit in i en sådan där dum period, hur mycket jag än sover så är jag fortfarande trött.
Kan ju avslöja att jag inte ser fram emot friluftsdagen imorgon :/ Hoppas för allt i världen att det inte regnar, inte bara för att allt blir blött och jobbigt utan också för att mitt hår kommer resa sig till ett afrokrull. Suck.

Tänkte i mitt stilla sinne att jag skulle börja med sådana här "dagens" grejer.. Så vet ni lite mer vad jag tycker om saker och ting.

Dagens hot: Höstboots - höga, svarta/mörk bruna
Dagens not: Sommarskor - öppen tå, ballerina


Dagens mumslåt: Beautiful soul - Jesse Mcartney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0