En vanlig dag i skolans instängda lilla datarum...

Wiie lycka, min fula blåa backgrund är borta! Hihi.. Nu ska jag bara förstå hur jag får dit en annan bakgrund hmm...

Sitter i skolan nu och häckar vid datorerna med Johanna. Ska snart ha studietid, och senare är det projektarbete som vankas. Jag och Johanna har bestämt oss för att slå våra kloka huvuden ihop, det kommer bli grymt skoj, och förhoppningsvis ett bra arbete också :D
Senare idag blir det nog fika med Johanna, Carro och eventuellt Rebecka, hade varit underbart att träffa henne igen. Det är först när någon är borta som man förstår hur mycket man saknar personen, och hur mycket hon betyder. <3
Sen får vi ju inte glömma att idol börjar ikväll :D Kommer bli hur grymt som helst, får vi hoppas iaf!

Kärlek till er alla!
Jennifer

Kommentarer
Postat av: jag igen... :)

nej gumman...

förlåt att jag försvunnit..saknar dig verkligen.

saknar våra sena snack i ditt rum, mitt i veckan <3

2008-09-03 @ 12:34:28
Postat av: POLLLLLLYYY

hahah jaha ja sitter också o ugggglar i skolan...,. hahahhahah paertryball

2008-09-03 @ 13:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0