Färgklick.

Sitter här nu med tårar i ögonen då jag precis läste Emelies kommentar om inlägget nedan, kvinnan är ju för underbar! Tycker om dig som in i norden vännen! <3

Om en halv timma bär det av till kyrkan för lite sång, och sedan hem till Filip en sväng. Tanken var väl att jag skulle fått plugga en del idag, men ack nej det kom en styck Olivia + kaffe i vägen hihi.
Imon blir det chilldag af rang, projektarbetsdag där jag och Johanna ska presentera vår idé lite lätt och förhoppningsvis få den godkänd :) Sen blir det hem och pluggilugga. Bajs.
Skriver troligtvis några rader senare innan jag ska snutta kudde.
Smisk /Jejjafer

May I be your colourdot? Oh you donesn´t understand - as usuall. You smell poo.

Dagens mumslåt: Wishing I was there - Natalie Imbruglia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0