Har min fysikbok fått ben?

Då jag väl placerar min ända framför datorn för att skriva labbraporten så kan jag inte hitta mitt skrivhäfte med anteckningarna från labben. Mycket märkligt, för visst såg jag den här igår..? Jaja, den får väl göras imorgon istället, och så får vi satsa på kemin idag.

I skolan var allt ungefär som vanligt; jag och Johanna flummade loss, speciellt på matten då reaktionen på det blev en sur mun från Ralf :P Sedan sprang vi på tid på idrotten, vilket vi gör varje termin. Var verkligen inte pepp på att springa, men det var inte mycket att göra, bara härda. Mammsen hämtade mig sedan på torget och så åkte vi hem och fikade med pappa, Jonathan, Isak och Putte :) Myys på det!
Har äntligen hittat min kamerakabel till datorn så nu ska jag pilla lite med dem innan jag sätter mig med kemin.

Ha det fint folket! Pussisar Jejja <3
"You try to run away from me, think that hiding will solve your problem. But honey, you have so wrong."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0