My streets of gold

Vaknade i natt vid ett tiden ståendes i mitt badrum med två stycken grodnallar i handen. Grodnallarna sitter på tavelramen ovanför min säng,  så jag fattar inte hur jag lyckats, eller varför jag tog just de två med mig i min gå-i-sömnen-promenad? Läskigt värre var det i alla fall..

Lite kul att jag blivit uppdaterad att så många läser min blogg, trodde ingen ville veta vad jag sitter hemma och gnager på om dagarna ^^ Har idag befunnit mig i skolan, först Fässberg och sedan Krokslätt. Fysikklassen på Fässberg flummar loss totalt, hoppas verkligen den blir bättre med tiden. Däremot kemiklassen är så sweet, och för att inte tala om läraren; loverly!
Efter plugget åkte jag in till staden och satte mig och pluggade på ett café och väntade på min kära Sofie. Hon dök upp, vi fikade, vi promenerade, och hann vara inne i några affärer, bland annat min favorit; Fanny Michels. Skulle vara hemma hos Filip vid 20:00,  och eftersom den är 2 minuter över så kanske jag borde dra nu..
Ha det fint mina älskade bloggläsare!
Smisk och pisk and love to the people <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0