Plugg, plugg och åter plugg

Kaffet är upphällt, böckerna ligger uppslagna och musiken skruvas på lite höre än vanligt = Jennifers pluggtid är inne.
Har suttit här sen jag kom hem; skrivit klart vad jag ska säga imon på svenskan, tagit fram en "rolig historia" till engelskan och läst några sidor. Funderar skarpt på att ta en promenad nu innan kören och ta resten av läxorna senare.. Får nog bli så :)
Idag hade jag och Johanna presentation av vad vi tänkte göra som projketarbete, vilket gick mycket bra. Frank flummade loss lite som vanligt, men om man bara nickar och ser ut som att man fattar så brukar det gå vägen :P

Nej nu ska jag ut och vandra. Hörs senare!
Puss och pisk Jejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0