Softar dag - ahh

Söndag, softar dagen av alla dagar. Sjukt gött.
Snart ska jag och pappsen iväg till hästen, och ge han lite av det godis jag köpte till han igår på Ullared - jo då, jag och Bullen åkte dit igår :D Lika mycket folk som vanligt, och lika galna tanter som vanligt. Det hela började med att en tant på 80+ la sig i röven på oss på vägen till Gekås, och dagen slutade med ännu en galen tant la sig i röven på oss på hemvägen. Suck, dessa tanter... Men i alla fall, själva shoppingen var grym, alla ljuva dofter av tvålar och diskmedel - ahhh just love it! :D Kom hem runt halv 7 och sedan drog jag hem till Filip och tog det lugnt resten av kvällen. Vi såg på Kung Fu Panda som va sjukt ball, men dock var den inte textad så vi fick en utmaning för våran engelska :)
Nog om gårdagen och åter till idag, efter vi har varit hos Bonzo blir det lite plugg och sen ikväll har jag och mamma paxat tv:n. Då är det snyftfilm af rang som gäller; Inte utan min dotter. Någon som sett den föresten, så vi vet om vi gör en super tabbe eller ej?

Imorgon blir det scandinavium för some inspiration inför projektarbetet. Härligt att inte behöva gå till skolan :)
Ha en "gussig" dag som bror min hade sagt ^^
Pussisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0