Superglad / superarg

Yeei, yeei och åter yeei! Pappsen ville (tvingades^^) bidra till mina stövlar, så nu ska jag äntligen köpa dem! Blev kär i dem för typ 1 månad sedan, och snart kommer de stå i gaderoben min och glänsa. Ahh...
Varför har man en sådan speciell kärlek till skor och väskor egentligen? Jag kan inte få nog av dem! Det är typ som när man tar en bit choklad, då måste man ta en till för det är så himla gott!

Att bero på mat och gott så kan jag ju nämna att vi fick fiskhjärna alternativt nyponsoppa till lunch idag! Helt galet va dålig mat man kan få! Jag är så vansinnig på dem att jag skulle kunna, ja jag vet inte vad... Vi har alltså klagat på denna piss mat i drygt 1 år, och har den förbättrats? NEJ! Vad är det för fel på de som lagar maten? Tycker de själva att den där sörjan ser god ut? Skolan betalar ändå 35 kronor för den maten, om man jämförde med grundskolan där man betalade 4 kronor, så borde ju denna mat vara fantastisk men icke. Suck my balls säger jag bara, om jag hade några. Ursäkta.

Jaja nog om min idiot bamba och mer om kuligheter. Var ju på kören idag där ingen mindre än Camilla befann sig. Hon har börjat i kören vilket är superskoj! :D Ännu mer Camilla = me like!
Nej nu ska jag nog snart snutta kudde. Sov sött gänget.

Your L.F.T.P Jejja

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va söt du e tjejen=)=) Hoppas vi ses i helgen!!

2008-09-25 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0