What a weird day

Denna dagen har verkligen varit skumm på många sätt och vis, nästan så märklig att jag inte kan definera vad som varit skummt. Känns som om dagen bara sprungit förbi mig och jag nu står och ropar efter den.
Nu sitter jag i alla fall här och borde plugga kemi, men vem orkar? Inte jag. Istället blir det sköna dofter som smörjs in på min hud och härlig Tiger Lou som dunkar i högtalarna. Mums.
Imorgon blir det film och fika på MSK:n - helt klart veckans höjdpunkt i plugget. Johanna ansvarar för att kanelbullarna är på plats, själv tar jag hand om kaffet, mums!
Var även hemma hos min underbara Sofie idag. Vi strosade runt i Malevik, tog en lång härlig promenad och spanade in hennes nya område. Mycket vackert måste jag säga.

Mina älskade, kärlek åt er <3

J. Johnsson


You have seen the bright side of me. Maybe you like it, maybe you don´t. But it doesn´t matter. Your opinion doesn´t matter at all. Not to me, not to anyone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0