På bättringsvägen

Äntligen var man på fötterna igen, och rastlös som jag är kastade jag mig ut från min instängda lya så fort hjärnvärken och halsontet började lämna min kropp. Det blev en eftermiddag i solen på altanen med min kära mamma, och sedan en cykeltur till Järnia med brudarna. Var nämligen tjejkväll där, och efter en timmas velande och provsmakande slutade det hela med en Venus rakhyvel för oss alla! Tre glada flickor cyklade hem igen, och landade hemma i mitt kök med en kopp svart och en macka i handen. Blir så glad av er tjejer, ni gör min dag!
Tipset jag vill ge dig idag är att sprida kärlek så mycket du kan, och visa de personerna du älskar att du verkligen älskar dem. För om du inte säger något, och inte visar något, hur ska de då veta att du älskar dem? Ge kärlek, så kommer du också att få kärlek.

Puss och kram
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: lindaa

så sant så!:) Underbaart härligt, tack för en trevligt pratstund och kvällsmat :D DU gör min dag bra :D <3

2009-04-02 @ 13:27:07
URL: http://happyfeeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0