Påskproblem

Känner att jag trappat ner lite med bloggandet, men jag lovar jag ska skärpa mig! Tror jag... Jag får väl skylla på ond rygg, jobb och  väldigt för mycket påskgodis i skålen som har gett mig minst tre bilringar till... Men det är ju bara påsk en gång om året, så varför inte satsa ordentligt liksom! Angående påsk är jag fortfarande lite lätt förvirrad vart jag ska befinna mig. Trots att Tjörn lockade kände jag att det blev lite mycket och lite tajt med tid, med både jobb och resa dit. Men det kommer fler dagar att vistas där :) Några fellows skulle ut till Donsö, men måste medge att det inte känns så lockande. Men nu verkar det ändå som att jag och mina män, Filip, Fredrik och Tomas är sugna på att grilla, så det är ju alltid en början! Nu fattas bara att en grill, några fler polare, och en tom lya!

Skriver några rader imorgon. Ha det baaah och lite, lite suuuh. Eller nåt...
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Petronella Claeson

Tråkigt att du inte följer med! Men vi åker upp dit fler gånger :) ! <3

2009-04-10 @ 00:44:14
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0