Sov med mig på magasingolvet

Var är min "Loney Dear" skiva när jag som mest behöver den? Nu får den spelas på Myspace, men jag antar att det också går bra. Gillar att han är som en skön blandning av Håkan Hellström , Kent och Mika, på något sätt. Magiskt när han tog ton på Frizon sommaren 2007. Jag, Emelie och Oscar var som förtrollade där vi halvsov på magasingolvet sådär fyra, fem på morgonen. Oj vad jag saknar den studen.. Hans musik var och är som en pappa. En pappa som håller mig i sin stora, trygga famn, och hyssar om att allt ska bli bra och pussar mig på huvudet. Musiken får mina läppar att le. Han som sjunger, Emil tror jag att han heter, är så gullig också. Han ser ut som Karlsson på taket typ :) Här kommer ett smakprov på dem, videon är ruggigt flummig, men musiken mums: http://www.youtube.com/watch?v=Ohhqm0igbXE. Kunde dock inte hitta favoriten, får kika på det senare och se om jag kan hitta den då..

Snart är det MSK förhör som vankas, och eftersom det var för många tankar i huvudet igår funderar jag på att banga matten, som ändå är frivillig, och satsa på att plugga på det nu... Hmm låter faktiskt inte så dumt Jennifer. Man vill ju ändå vara lite förberedd när man ska babbla om kvinnans rätt i samhället :D

Love
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: johanna samuelsson

loney dear! han är helt makalös! han har sån känsla! är lite smått avis att ni fick höra honom live! måste ha vart gött!

2009-04-28 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0