För att jag aldrig gjort en sådan...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag vågade tro på mig själv och vågade lita på mitt hjärta.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget detta året, men nästa ska jag allt ha mig ett!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, och jag är jääätteavundsjuk!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Kanarieöarna, Kreta, Danmark, London, Syd Afrika.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Växa ännu mer som människa.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många såklart, men speciellt 090507.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag fann vem jag var, att jag fick en bättre relation med Gud och att jag fick en ny stort betydande människa i mitt liv.
9. Största misstaget? Att jag tog för mycket skit som jag inte förtjänade.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Alla mina köp är bäst svarar en shoppaholic, haha!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat; sjuuukt mycket mat, haha!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När mina älskade var glada.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Love Story - Taylor Swift, When love takes over - David Guetta, Som jag hade dig förut - Melissa Horn.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, och allt på grund av mina goa vänner, både gamla och nya.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sagt till människor hur mycket jag älskar dom.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit åt mig.
18. Hur tillbringar du helst julen? Med människor jag älskar, familj och vänner.
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? Halv åtta hos mig, det enda jag följer och överhuvudtaget ser på utöver filmer.
21. Bästa boken du läste i år? Kärlek som befriar.
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ska jag vara ärlig så minns jag inte.
25. Något du önskade dig men inte fick? Som sagt, minnet...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Men okej fråga på om födelsedagen liksom, jag vet inte! Eller jo jag jobbade nog förresten..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Japp. Fast det är i det svåra man blir stark.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jenniferig :)
29. Vad fick dig att må bra? Goa vänner!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law, as usuall!
31. Vem saknade du? Boppi. Christer.
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, har träffat många nya underbara människor, så att nämna er alla blir svårt. Men den senaste goingen som kom in i mitt liv är Malin :)

Lika jobbigt att göra den som man tror, men helt klart värt det. Man får en tillbaka blick på det gångna året, som inneburit stora förändringar i mitt liv. Mycket har varit fantastiskt, men mycket har också varit tufft. Men visst lär man sig på sina misstag.
Detta året har jag också varit välsignad med mycket kärlek, vilket också har medfört att man spridit mycket kärlek. Och att leva i en värld full av kärlek, blir en vacker och en härlig värld att leva i.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0