Hjärnan och jag.

Den stora frågan är vad det är för pucko som lägger sig på tutan i Beet så här dags ? Klockan är liksom åtta, och så tänker någon att "Ja men nu ska vi nog tuta lite utanför Johnssons här". Jag blir så trött på folk.
Rummet luktar clementin efter den jag precis satte i mig. Den smakade inte så mycket, ingenting alls faktiskt, men jag orkade inte bry mig. Julnagellacket har åkt av från mina fingrar, och hjärnan sitter och tänker på samma sak over and over again, och får liksom inte ihop det. Det slutar med att vi skrattar åt varandras oklokhet, hjärnan och jag.
Idag kommer jag befinna mig på jobbet, och folket kommer väl vara minst sagt helgalna med tanke på att det är rea. Suck. Jag kan nog behöva en kopp till.



J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0