Barfota

Kallt, kallt, kallt är det ute! Hela -8,5 grader stod mätarn i bilen på för bara några minuter sedan, galet. Kanske ännu mer galet var att jag gick barfota från bilen till huset, eftersom att jag inte kunde köra med de höga klackarna på fossingarna. Kallt? Svar: JA! Nu ärjag i alla inne i värmen igen efter en grymt mysig kväll hemma hos min goa tjejkompis Sofie. Jag skulle hämta upp henne runt åtta, men eftersom jag var sen - as usuall - kom jag vid halv nio. Vi drog vi och hyrde en film, Georgia någonting, minns inte riktigt vad den hette, men ruggigt bra var den! Dock var det lite problem med det tekniska så att säga innan vi fick i gång den, så efter att ha tryckt på alla knappar på kontrollen, vänt och vritt på alla kablar, tappat dvd i golvet, så fick vi tillslut igång den. Gissa om vi blev stolta!
Älskar dig vännen, tack för idag!

 

Imorgon blir det plugg och fika med vännerna som gäller, hoppas du hakar på! Jag måste fixa naglarna också, de är inte snygga just nu...
Sov sött mina änglar!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0